od robo27 » pon 15. črc 2013, 20:56
Paradoxne rieším hodne podobnú vec ale na novšom motore DW8B.... V zásade je prístupov viac od nič nerobenia a jazdenia až po neustále sypanie prachov.... Tažko radiť, veľa vecí si už vyskúšal - repas hlavy, motor má dobré tlaky, repas čerpadla vstrekov.... Tá vôľa ventilov ma napadla keď si písal že to stráca výkon po zahriatí. Samozrejme že predpokladám že prívod paliva je bezproblémový - tj sytko v nádrži a filter.
V tvojom prípade ak to má dobru spotrebu a štartuje to v mrazoch by som stopol liatie penazí do 20tisícového auta a jazdil. 1,9D nebude nikdy žiadne žihadlo....
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )
-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(