Zdravím pánové, tak je dobojováno. Po nekončících trablech se starty a všem tom kolem špatného běhu na benzín se na mě konečně snad usmálo štěstí. Konečně se mě podařilo dohnat kámošova mechanika, co se mu stará o jeho Xsarku 1.6, aby si udělal čas i na tu mou. Je to borec přímo pracující pro Citroen a po večerech doma valí melouchy. A co našel, slyším Vás se ptát? Fůru chyb, které byly vymazány, následně byl nahrán nový software do ŘJ a to bylo vše! Ani jeden díl nebylo třeba měnit či opravovat, jen nahrát nová moudra do mozku. A auto startuje i ledové na brnk, dá se hned jet bez cuknutí, radost
Tak doufejme, že to Xsarušce vydrží. Jeden z nejhezčích dárků, kterej jsem si mohl k vánocům přát.
Údajně je toto známá bolest 1.4 už od dob, kdy je začli prodávat. Na podzim se ochladilo a lidi je začali s cukáním při rozjezdu a problematickým volnoběhem houfně vozit na opravy. Ve většině případů pomohlo právě přehrání software, bohužel v některých případech bylo nutno toto provést i klidně třikrát za zimu! Nejvíce se to prý projevovalo u modelu C3 s tímto motorem. Nejhorší prej bylo, když se někdo víc technicky zdatný pokusil "upravovat" software doma sám.
Ten človíček to udělal za pár kaček (v porovnání například s tím, kolik jsem investoval do oprav haprujícího LPG systému, který jsem si nakonec musel opravit sám s pomocí kousku gumové hadičky viz předchozí příspěvky).
Jediná věc, která mě zamrzela je, že jsem někde ztratil spodní díl znaku s lištou z přední masky
Ale ten se mi snad podaří někde časem sehnat. Důležité je, ŽE KONEČNĚ STARTUJU A JEZDÍM NORMÁLNĚ
Xsaráci, přeji Vám všem pohodové prožití vánoc a do nového roku spoustu bezproblémových kilometrů. Zdraví Kauly z Vysočiny
PS: Kdyby jste někdo o té přední masce věděl a nechtěl za ní majlant, budu vděčný za nabídky