od Cvrček » pon 17. říj 2016, 7:09
Bohužel nestačilo,protože popis je pro klasickou Xsaru a ne Picasso. Odpoledne,až se dostanu k PC,tak to zkusím popsat a najít.
EDIT 21:00 Tady zrovna je potřeba si dávat pozor na to,co se na fóru čte. Protože oba dva právě mluvíte o systému u X1,ačkoliv se hledá rozborka u Picassa.
U Picassa je potřeba vycvaknout koženou manžetu radící páky a objeví se dva šrouby a vedle rádia vycvaknout krytky,kde jsou další dv ašrouby. Vyndat a odpojit rádio. Pak se panel od spodu nechá vycvakat směrem nahoru a otočit směrem dolů,aby se nemusel vyndávat u řadičky. Pak už se jen vycvaknou ty spínače. Kde se následně sundá smotná kolíbka a pod je zelená poloprůhledná krytka a pod ní je žárovička. Tou je skleněná s dlouhými kontakty o hodnotě 80mA. Přesný typ nevím. Já si vždy postačil v malých místních autodílech s tou hodnotou proudu.
Nic se zde nepájí,jen se kuntakty omotají,jak to bylo u předchozí žárovičky.
Doufám,že jsem to popsal pochopiteně.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998