Zdravím,
trochu oživím téma problémů se servem: po delší pauze jsem si zas pořídil ojetýho Citrouše, tentokrát benzínovou Xsaru (předtím jsem měl naftovou Xantii). A řeším nějaký mouchy, mezi který patří i polo/nefunkční servo. Připadá mi, že funguje jen při vyšších otáčkách, protože při parkování se celkem nadřu.
Tak pročítám všelijaký témata kolem toho, pokoušel jsem to bezvýsledně odvzdušnit, dál se chystám vyměnit kapalinu a napadl mě i tlakovej spínač.
A s ním souvisí i jeden dotaz: na 4. stránce tohohle vlákna je odkaz na spínač s číslem "4015 09", kterej je za pár korun a popisujou ho jako "olejový tlakový spínač". Když ale hledám "tlakový spínač serva", stojí podstatně víc (od cca 400 nahoru), ale některý prodejci mají kód 4015 09 uvedenej i u něj.
Je teda nějakej rozdíl mezi "olejovým tlakovým spínačem" a "tlakovým spínačem serva", když kódy u obou jsou stejný a elektrika je vždycky dvoudrát s příslušným tvarem konektoru? Některý prodejci píšou u obou tlak 20bar, závit a takový ty blbosti kolem. U obou. A tak jsem si říkal proč dávat za spínač 400 když se dá koupit za 60,-?
Díky za případný postřehy
