To relé se změří aľ asi v sobotu. Někdo řeąil podobný problém na X2. Akorát o nemoľnosti chcípnutí se tam nikdo nezmínil. Jinak turbo je nejspíą v poho. Kdyľ jedu, tak je slyąet jak piątí. Pokud by bylo ąpatný, tak by asi dopiątělo... :-/
A ta klema je z kabelu co vede k jinýmu asi relátku a kterej je pod proudem (byl) jen po zapnutí zapalování...
Kdyľ zapnu klíček do polohy co se rozsvěcují kontrolky, tak čerpadlo sepne. Kdyľ klíček vypnu, tak se vypne i čerpadlo. Pokud aler nastartuju, tak uľ nechcípnu
Navíc to neąlo chcípnout najednou z ničeho nic. Normálně to jelo aľ do včerejąka. Před tím to ąlo normálně. Na tu klemu jsem najel asi 1000km. Asi auto vědělo, ľe chci platit nějaký sloľenky a tak stávkovalo...