Krokový motorček

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Krokový motorček

Příspěvekod Fregat » pát 6. dub 2007, 8:52

Chcel by som vyčisti» krokový motorček, poradí niekto kde ho nájdem?
So xsarou nemáme eąte moc skúseností, ale pomaly sa učím.
Xsara coupe, 1,8i 66kW
Fregat
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 17. bře 2007, 0:03
Bydliště: Čadca

Krokový motorček

Příspěvekod KAYKA » pát 6. dub 2007, 12:02

ja mam 1.8 66kW a je zde
Přílohy
P1010451.JPG
P1010451.JPG (138.01 KiB) Zobrazeno 23496 krát
Uživatelský avatar
KAYKA
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte 23. led 2007, 22:17
Bydliště: palkovice okr Frýdek-Místek

Příspěvekod brian » sob 14. dub 2007, 15:04

A k čemu to je ten krokový motorček?? :oops: A čeho se tím vyčiątěním dosáhne?
Xsara I / r.99 / 1.8i 66kw / Exclusive Royal / stříbrno-modrý liftback /// př. i zad. el. okna, 4 airbagy, originál rádio, multifunkční volant, poloautomat. klima, el. zrcátka - výhřev, senzor deště stěračů, přední mlhovky.
Uživatelský avatar
brian
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon 9. dub 2007, 10:35
Bydliště: Vyškov na Moravě

Příspěvekod rosta » sob 14. dub 2007, 17:38

Je to nastavovač volnoběhu.Kdyľ ti auto nedrľí volnoběh,popř. chcípe tak to větąinou bívá právě krokovým motorkem,ale vyčiątění je větąinou jen na chvíly.Na pár týdnů moľná měsíců to pomůľe,ale pak je stejně lepąí koupit nový a to je cca 3-4 tisíce :(
rosta
 

Příspěvekod CHiP » sob 14. dub 2007, 20:23

rosta: Na AXku jsme ho nechali v servisu vyčistit asi před třema rokama a od té doby je od něho klid :) Akorát mrcha se projevoval opačně, ľádné chcípání se nekonalo, ba naopak motor řval ve vysokých otáčkách a to aľ po tom co se motor ohřál. U studenýho to bylo v pohodě. :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod rosta » ned 15. dub 2007, 7:04

Chipe máą pravdu.Nám to prostě chcípalo,ale asi to můľe být i obráceně.
rosta
 

Krokový motorček

Příspěvekod KAYKA » ned 15. dub 2007, 7:31

souhlasim aľ na tu cenu zrovna ten ktery sem vyfotil stal okolo 1800,- a koupil sem ho v třinci v teto firmě a prisel pplkem http://www.pop-art.cz/ je to sice nejaky turek nebo odkud ale uľ rok tam funguje a dobre takze oproti originalu sem usetril tehdy sem to sem na forum snad i psal jako jeste neregistrovany snad to tu jeste nekde je podobne sem kupoval i čidlo tlaku nasavaneho vzduchu v citroenu okolo 4000,-a toto jsem sehnal přimo u bosche podla čisla toho puvodniho a stalo necele 2000,-
Uživatelský avatar
KAYKA
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte 23. led 2007, 22:17
Bydliště: palkovice okr Frýdek-Místek

Příspěvekod řepák » ned 18. lis 2007, 17:29

Jak ti to funguje :?:
Začínám s tím mít čím dál větąí problémy .
Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » ned 18. lis 2007, 19:19

řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .

Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod ElTorpedo » pon 19. lis 2007, 18:06

v krokáči je trn, kdy s ním hýbe cívka dle poľadavků řídící jednotky, trn uzavírá a otevírá bypass, čímľ reguluje volnoběh
Uživatelský avatar
ElTorpedo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 11. srp 2006, 17:14
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvekod řepák » pon 19. lis 2007, 20:24

CHiP píše:
řepák píše:Vysoký ot. při zahřátém motoru (zatím cca 2.000ot/min) a musím alespoň 2x na něj ąlápnout neľ spadnou .

Věř, ľe i proąlapávání brzo přestane pomáhat.

...ľe by i ,,ąitovej,, benzín :?:
Naposledy sem tankoval u nějaký ,,NONENAME,, v Tanvaldu za 28.50,-
Kde ten krokáč mám já :?:
1.8/16V ............. dá sem někdo foto motoru a pak detail :?:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod rosta » pon 19. lis 2007, 21:08

Mám jeden vyndaný v garáľi takľe ho zítra vyfotím a dám sem,ale kde je na 1,8 16V to nevím,ale na 8V to máą vyfocený nahoře.Podle mě to bude na stejným místě.
rosta
 

Příspěvekod Hrnča » pon 19. lis 2007, 21:21

Podle mě by to mělo být někde u ąkrtící klapky. Logicky ľe ano. Ale to uľ asi víą...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod jarin » úte 20. lis 2007, 7:34

Jdi podle bovdenu od plynovýho pedálu a na konci na něj narazíą. Prostě "hledej,ąmudlo! :lol: "
ex X1 1.9 TD silver break 99 s klubovýma podložkama :-)
Fofo II kombi 07
X1 1.8 99 exklusive
Uživatelský avatar
jarin
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 195
Registrován: stř 23. kvě 2007, 21:38
Bydliště: Dobřany
Vůz: Vw Touran ,Fofo II kombi 07,ex X1 99 silver break 1.9td, X1 99 sedan 1.8 exklusive

Příspěvekod ElTorpedo » úte 20. lis 2007, 11:39

je v místě ąkrtící klapky, zvenku do něj vedou dvě hadičky s podtlakama, mělo by na něm být Magneti Marelli, aspoň u motoru 1.8 16 v - mám já.drľí na dvou ąroubkách. Ideální před manipulací je odpojit konektor od krokáče, aby se ti po odmontování celý trn nevytočil.Dohromady se to pak dá dát,ale hledat pruľinku můľe být nepříjemný.
Uživatelský avatar
ElTorpedo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 11. srp 2006, 17:14
Bydliště: Plzeňsko

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků