škubání motoru - benzín

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

škubání motoru - benzín

Příspěvekod drystone » stř 26. pro 2007, 12:32

Vąiml jsem si, ľe kdyľ nastartuju studený motor, tak sebou jakoby trhá a kope. Je to cítit i zavolantem jak to s autem lehounce hází...stejně tak i kdyľ na něj poloľím ruku. Myslíte ľe by mohl být problém v uloľení motoru, nebo něco jiného? Motor jinak ąlape skvěle, stejně jako dřív...
Jestli to dělá i zahřatý motor, asi ne, to uľ bych si vąiml, ale zaměřím se na to...
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Příspěvekod divizion » stř 26. pro 2007, 12:40

me to taky dela obcas pri studenem motoru,ale staci chvili a ustane to.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Re: ©kubání motoru

Příspěvekod mio » stř 26. pro 2007, 16:13

drystone píše:Vąiml jsem si, ľe kdyľ nastartuju studený motor, tak sebou jakoby trhá a kope. Je to cítit i zavolantem jak to s autem lehounce hází...stejně tak i kdyľ na něj poloľím ruku. Myslíte ľe by mohl být problém v uloľení motoru, nebo něco jiného? Motor jinak ąlape skvěle, stejně jako dřív...
Jestli to dělá i zahřatý motor, asi ne, to uľ bych si vąiml, ale zaměřím se na to...
Stejný problém ale na motoru 1,9 gti jeątě na 205.Nejvíc to dělalo při studeném motoru na volnoběh. Při zvýąení otáček se to uklidnilo.Vyměnil jsem svíčky ale bylo to stejné nakonec to byl zapalovací kabel od svíčky,tak jsem koupil celou sadu a byl klid.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod bajo008 » stř 26. pro 2007, 19:28

Skus vycistit skrtiacu klapku. A poriadne hu prebehni to znamena ze musi byt v tockach.
Uživatelský avatar
bajo008
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 18. kvě 2007, 20:22
Bydliště: Hrinova
Vůz: Xsara 1.9TD Nafta 1998

©kubání motoru

Příspěvekod Miro » stř 26. pro 2007, 22:04

Mne to robi tiez-take otrasy od motora-synchronne s tym sa mi trasie aj stredny tlmic vyfuku. Robi mi to stale-aj pri zahriatom motore.No otacky mi na volnobehu drzia-rucicka sa nepohne ani o milimeter. Sviecky som menil-no otrasy neprestavali-dal som si zmerat kompresiu vo valcoch-jeden valec ma znizenu.Inak niekedy ked prudko pridam plyn-tam mi motor na sekundu-dve zakasle a az potom ide do otacok.No niekedy ide hore hned bez oneskorenia. Myslim, ze to naozaj budu tie kable-skusim ich vymenit.
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Uživatelský avatar
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23. čer 2007, 13:41
Bydliště: Vysoká n/Kys.

a

Příspěvekod Saimon » čtv 27. pro 2007, 15:14

Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.
Saimon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob 9. čer 2007, 7:26
Bydliště: Domažlice
Vůz: Xsara 1.9 TD 98

Re: a

Příspěvekod CHiP » pát 28. pro 2007, 14:50

Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Re: a

Příspěvekod Saimon » pát 28. pro 2007, 17:17

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D[/quote]

Tak trochu.Kdyľ si to tak krásně uhodl tak čím to je?Víą?
Saimon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob 9. čer 2007, 7:26
Bydliště: Domažlice
Vůz: Xsara 1.9 TD 98

Re: a

Příspěvekod drystone » pát 28. pro 2007, 18:43

CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Re: a

Příspěvekod mio » pát 28. pro 2007, 18:47

drystone píše:
CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.
A jakou měl barvu ten dejm?
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: a

Příspěvekod CHiP » pát 28. pro 2007, 21:07

Saimon píše:Tak trochu.Kdyľ si to tak krásně uhodl tak čím to je?Víą?

Nevím :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Re: a

Příspěvekod drystone » sob 29. pro 2007, 10:43

mio píše:
drystone píše:
CHiP píše:
Saimon píše:Přidám se k vám s tím ąkubáním ale s tím rozdílem ľe mám 1.9TD.Blbne to jen teď v zimě a jakmile se to po cca 6s srovná tak uľ jde dobře.

Předpokládám, ľe je to doplňeno i patřičným oblakem dýmu nekvalitně spálené nafty za autem :D


Sakra to se stalo i mě teď jednou (mám benzín)... Chtěl jsem couvat, nastartuju a vzadu dejm... Ale hned to bylo pryč.
A jakou měl barvu ten dejm?


Černou, nobo prostě tmavou(jako kdybych měl diesela)... Před tím jsem ale uľ ujel asi 6 km...
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Příspěvekod drystone » ned 30. pro 2007, 19:19

Tak zatím jsem vyčistil krokový motorek, byl zaąpiněný, ale efekt se nedostavil...
Teď to můľu popsat podrobněji. Nastartuju studený motor, otáčky jsou tak na 1250, motor běľí v pohodě bez problémů. Po chvíli otáčky poklesnou lehce nad 1000 a motor začne pokuckávat a rozhoupe se...
Kdyľ se motor ohřeje, otáčky klesnou na normální volnoběľné a pak uľ je zase klid.

Jeątě jsem nikdy nepátral po ąkrtící klapce - tu najdu kde?? A co znamená pořádně jí proběhnout a ľe má být v točkách?
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Příspěvekod Hrnča » pon 31. pro 2007, 11:04

Mě to dělá u HDi a mám za to, ľe to má na svědomí altík. Jakmile se mi zapnou nějaký spotřebiče, začne altík odebírat výkon, tak to začne houpat. Po chvilce přestane. Jinak netuąím co by to mohlo být...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod drystone » úte 1. led 2008, 17:21

Jo takľe daląí poznatek je, ľe to s autem houpe i při ohřatém motoru a také se troąku lehce mění otáčky.

Tak se ąkrtící klapkou jsem to pochopil :roll: Vyčistil, důkladně, pořádně projel. Ale je to stále stejné.
Asi stejně bych měl vyměnit svíčky, jsou orig. a najeto mají 65000... Tak uvidíme jestli to něco změní. Nevíte kolik můľe stát orig. svíčka v Citroenu?
Mění se u mé 1,4i i něco jiného kromě svíček, kdyľ tam mám takovou tu "rampu" hned nad nimi?
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron