Vliv můľe mít úplně vąechno. měl jsem Felicii a také to nejelo, na ątěstí byla skoro prázdná nádrľ, natankoval jsem Aral (dnes uľ u nás není) a zpět jsem jel doslova jiným autem. Od té doby se vyhýbám vąem neznačkovým benzinkám jak čert kříľi, ono úspora těch pár korun se nakonec při výměně komponentů za stovky a tisíce nevyplatí.
Teď mi na 1.8 /8V odeąel výfuk, neľ se poroučel auto bylo díky díře před koncovým dílem výfuku hlučnějąí a líp jelo. Myslel jsem, ľe po namontování nového výfuku se vąe vrátí do původních kolejí, ale auto jede stále líp neľ dřív. Asi byla vypadlá nějaká přepáľka a dusila průchod tlumičem (zadní díl).
Dále u takovýchto závad můľe blbnout některý ze snímačů, třeba také onen opomíjený snímač otáček motoru. Je to jediný smímač, jehoľ závadu se nedá ve výpisu z řídící jednotky najít. Nahlásí, ľe motor se netočí a ventil přívodu paliva uzavře přívod paliva (benzínu) a auto se zastaví. Pak se podaří auto nastartovat a ujet třeba i deset kilometrů, aby se závada opakovala.
Ale můľe to být i cokoliv jiného, třeba banalita jako ąpatné ukostření baterie, nebo nějaký jiný volný spoj elektroinstalace.
Doufám, ľe se Ti to podaří najít.
: