Nechce jet.

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Nechce jet.

Příspěvekod jiřík » sob 22. bře 2008, 21:15

Zkuste poradit ! Při jízdě a zařazeném stupni, při přidání plynu auto začne cukat a nechce jet. Jinak motor na volnoběh běľí i jde do otáček, při volnoběhu je slyąet jako by ąel divně, cuká to divně s autem. Teď jsem s tím přijel, jel jsem takhle 180 km, ke konci do kopce uľ na jedničku. Olej tam je, nic neteklo. Je to čerstvý, jeątě jsem pořádně nic nekontroloval. Jestli máte někdo zkuąenosti, poraďte ! :roll: Jedná se o 1.8i rok 98, 66 kw. Díky. :?:
jiřík
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: sob 16. úno 2008, 10:55
Bydliště: Č. Krumlov
Vůz: Xsara 1.8i - 8V, 98

Příspěvekod řepák » sob 22. bře 2008, 21:35

1. Vzduchový filtr :shock:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod mio » ned 23. bře 2008, 9:54

2.palivový filtr ?3.svíčky zapalování.
Naposledy upravil mio dne ned 23. bře 2008, 10:40, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod řepák » ned 23. bře 2008, 10:21

A co kdyľ bez ,,kvaltu,, přidáą plyn :?:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Nechce jet.

Příspěvekod jiřík » ned 23. bře 2008, 11:04

Kdyľ přidám plyn při volnoběhu, tak ho normálně vytočím, jakmile zařadím a přidám, tak jakoby mne drľel někdo za pr.... Svíčky to nebudou, díval jsem se. :?:
jiřík
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: sob 16. úno 2008, 10:55
Bydliště: Č. Krumlov
Vůz: Xsara 1.8i - 8V, 98

Příspěvekod Hrnča » ned 23. bře 2008, 13:21

Moľná by to mohla dělat i lambda. Popřípadě krokový motorek na ąkrtící klapce?...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Miro » ned 23. bře 2008, 16:54

Mam ten isty motor aj rok vyroby.
To s tym trhanim auta na volnobeh to robi aj mne-pozeral som sa a mne to robi stredny vyfuk, ktory sa dost otriasa a vibracie sa prenasaju do celeho auta, no tie vibracie nie su az take silne,zvykol som si.Otacky na volnobehu vobec nekolisu. No ked niekedy prudko pridam plyn z volnobehu, tak mi to najprv zdusi, az potom ide do otacok. No pri zaradenej rychlosti mi to pekne plynule tiahne- ziaden problem, no niekedy sa mi zda, ze raz tiahne lepsie, inokedy menej. Mam menene sviecky, vsetky filtre,no asi by som mal este vymenit kable od rozdelovaca ku svieckam.
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Uživatelský avatar
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23. čer 2007, 13:41
Bydliště: Vysoká n/Kys.

Příspěvekod petr_xs » pon 24. bře 2008, 8:07

Zamer se nejdriv na benzin (filtr, cerpadlo, tlak..) . Jednou se mi stalo, ale u fava, vyjel jsem kopec a nahore to zdechlo. Nastartovat slo normalne, pri proslapnuti na miste to tocilo normalne, ale nemel silu se po rovine rozjet. Nakonec jsem zjistil vodu v benzinu, kterou pri jizde do kopce asi nasal do karbce. Tady jsou vstriky, takze to nebude voda, ale mohl by byt problem s nedostatecnym prisunem benzinu. Pak jeste se podivej, jestli pri volnobehu neni za autem citit benzin, to by znamenalo, ze se prechlastava.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Příspěvekod Marek » pon 24. bře 2008, 9:51

Krokový motorek řídí pouze volnoběh, při zatíľení (seąlápnutí plynu) nemá uľ na nic vliv. Palivový filtr má prý ľivotnost asi 80tis. km, pokud jde o čerstvě zakoupené auto s nejistou servisní minulostí, můľe omezovat dodávku benzínu, horąí varianta je podávací čerpdlo v nádrľi. Ale snaząí je napřed zkontrolovat svíčky, na nich by bylo vidět, jestli zapalování jako celek funguje - hnědě oranľová barva izolátoru. Pokud by byla jedna černá, můľe to být svíčkou nebo kabelem ke svíčce (v nejhorąím zapalovací cívka). Pokud by byly vąechny černé, nebo vypálené do běla, byla by to závada směąovacího poměru (lambda, vstřikovače, čidlo teploty...). A jeątě jedna moľnost - ucpaný výfuk (katalyzátor).
Je rozdíl ve výkonu bezprostředně po nastartování a po zahřátí?
Hledá se to blbě a bez zkuąeností a diagnostiky je odstranění závady spíą náhoda.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod řepák » pon 24. bře 2008, 21:19

ColinMcRay píše:vzducháč to nebude...

:roll: no to asi nebude , máą pravdu , ale někde se začít musí .
TAKY BY TO MOHLO BEJT ROZBITÝ :shock:
®e by ti nezbývalo neľ se dokodrcat k ,,C,, na diagnostiku :?:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod K4my » úte 25. bře 2008, 8:07

zeptam se takto lisi se to pouzitym palivem? zaznamenal nekdo rozdil? Ono nekdy radoby umirajici auto postavilo na nohy natankovani Vpoweru a po jedne dvou nadrzi jelo jako hodinky. To nema byt reklama ja se jen ptam jestli se to lisi pouzitym palivem.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Vlivy

Příspěvekod celam » úte 25. bře 2008, 10:07

Vliv můľe mít úplně vąechno. měl jsem Felicii a také to nejelo, na ątěstí byla skoro prázdná nádrľ, natankoval jsem Aral (dnes uľ u nás není) a zpět jsem jel doslova jiným autem. Od té doby se vyhýbám vąem neznačkovým benzinkám jak čert kříľi, ono úspora těch pár korun se nakonec při výměně komponentů za stovky a tisíce nevyplatí.
Teď mi na 1.8 /8V odeąel výfuk, neľ se poroučel auto bylo díky díře před koncovým dílem výfuku hlučnějąí a líp jelo. Myslel jsem, ľe po namontování nového výfuku se vąe vrátí do původních kolejí, ale auto jede stále líp neľ dřív. Asi byla vypadlá nějaká přepáľka a dusila průchod tlumičem (zadní díl).
Dále u takovýchto závad můľe blbnout některý ze snímačů, třeba také onen opomíjený snímač otáček motoru. Je to jediný smímač, jehoľ závadu se nedá ve výpisu z řídící jednotky najít. Nahlásí, ľe motor se netočí a ventil přívodu paliva uzavře přívod paliva (benzínu) a auto se zastaví. Pak se podaří auto nastartovat a ujet třeba i deset kilometrů, aby se závada opakovala.
Ale můľe to být i cokoliv jiného, třeba banalita jako ąpatné ukostření baterie, nebo nějaký jiný volný spoj elektroinstalace.
Doufám, ľe se Ti to podaří najít.
: _ok_
celam
celam
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 86
Registrován: pát 21. dub 2006, 8:48
Bydliště: Hostětín 5, 687 71 Bojkovice

Příspěvekod Kaslikov » úte 25. bře 2008, 15:17

cerpadlo v nadrzi nebo palivový filtr... kdyz to chipnes a pak natocis tak to chvili jede normalne ne?
Xsara break 1.9 D
Uživatelský avatar
Kaslikov
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: pon 20. lis 2006, 18:33
Bydliště: Praha

Re: Vlivy

Příspěvekod řepák » čtv 27. bře 2008, 21:28

........[quote="celam"]Vliv můľe mít úplně vąechno. měl jsem Felicii a také to nejelo, na ątěstí byla skoro prázdná nádrľ, natankoval jsem Aral (dnes uľ u nás není) a zpět jsem jel doslova jiným autem. Od té doby se vyhýbám vąem neznačkovým benzinkám jak čert kříľi, ono úspora těch pár korun se nakonec při výměně komponentů za stovky a tisíce nevyplatí...........

Sem stejného názoru .
Tankuju uľ jen na Shell , Benzině a max na OMV .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Hrnča » pát 28. bře 2008, 7:11

Já tankuji na menąí pupě. Ale majitele znám a vím, ľe má velkou spotřebu nefty. Cisternu tam má kaľdý druhý den. Točí se mu tam hodně kamiónů. Kdyľ se u něj stavím na kafe, tak se tam ukáľou tak dva kamióňáci a to je vľdycky 300l a veją. Navíc má nádrľe na povrchu a jeątě si v nich topí. Kdyľ mu přivezou palivo z rafinérky, jeątě teplý, tak se mu ty nádrľe alespoň nerosí. Jinak bez sebemneąích problémů...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků