![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Obrázek](http://img88.imageshack.us/img88/1020/s175680asm0.jpg)
Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
Na tom obrázku jak je ta nádrľka brzdovky."Hadička k ventilu" tak ta by měl být konektor ,ventil který otvírá podle teploty motoru.A samozřejmě ľe to je závislé na otáčkách motoru jak píąeą.Já jsem to vyčetl z knihy jak na to citroen zx,peugeot 306. Jak jsem psal o té klapce v sání tak tu má pouze motor 1.9 d 47kw,ale ten uľ asi xsara nemá !Tak se omlouvam jestli jsem někoho zmátl!!!MP píše:mio -> tak přemejąlím , kdyľ koukám na ten obrázek v prvním příspěvku , z čeho to pozná jak je teplej motor ... řekl bych ľe prostě teplota motoru na to nemá vliv . Jde asi jen o otáčky motoru , protoľe ta vývěva je poháněná od vačky a podle otáček udělá i podltlak kterej pak otevře EGR ... neľ jsem to odpojil od podtlaku , tak jsem samozřejme zjią»oval jestli je ventil zavřenej .... a podle vąeho je zavřenej . Jeątě jsem pořádně vytřel a vyčistil to sací potrubí , protoľe tam bylo spoustu toho mazu , a po čase se do něj kouknu ... mělo by bejt čistý , protoľe tam bude uľ jen vzduch ... pokud tam bude zase ten svinčík , tak ventil asi podchází a propouątí .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků