Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
mio píše:®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
Určitě.Musí se to montovat kvůli sníľení emisí.Akorat starąí diesely to nemaj asi pod rok 1986.Mam na mysli motory PSA.berry píše:mel bych dotaz ten EGR ventil je na vsech dieslech?
To schéma je z 1.9 TD.Na tvém dieselu vytahni hadičku z té klapky (EGR)co je na sání a zacpi ji ąroubkem.Mana píše:mio píše:®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
Mam 1.9D 51 kw, kde mam tu podtlakovou hadicku odpojit popr. odpojit?
Schema z prvniho prispevku moc na D moc nepasuje, je tam dost odlisnosti.
mio píše:To schéma je z 1.9 TD.Na tvém dieselu vytahni hadičku z té klapky (EGR)co je na sání a zacpi ji ąroubkem.Mana píše:mio píše:®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
Mam 1.9D 51 kw, kde mam tu podtlakovou hadicku odpojit popr. odpojit?
Schema z prvniho prispevku moc na D moc nepasuje, je tam dost odlisnosti.
Vytahni to z té 7(EGR) tu hadičku 4 a naąroubuj do ni ąroubek,je to nejjednoduąí.Mana píše:mio píše:To schéma je z 1.9 TD.Na tvém dieselu vytahni hadičku z té klapky (EGR)co je na sání a zacpi ji ąroubkem.Mana píše:mio píše:®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
Mam 1.9D 51 kw, kde mam tu podtlakovou hadicku odpojit popr. odpojit?
Schema z prvniho prispevku moc na D moc nepasuje, je tam dost odlisnosti.
Sorry jsem v tomhle uplnej amater takze porad nevim o kterou hadicku jde. Je na tom schematu?? Jinak jestli jsem na to dobre u sveho auta koukal takjde jedna hadicka ze 7 primo do toho co je na schematu uplne napravo a konci tam hadicka c 4. Akorat tam nemam mezistupen tu kostku a na konci je jakoby rozdvojka a z te vede jeste jedna hadicka do posilovace brzd. Mam to rozpojit u te rozdvojky?
mio píše:Vytahni to z té 7(EGR) tu hadičku 4 a naąroubuj do ni ąroubek,je to nejjednoduąí.Mana píše:mio píše:To schéma je z 1.9 TD.Na tvém dieselu vytahni hadičku z té klapky (EGR)co je na sání a zacpi ji ąroubkem.Mana píše:mio píše:®e ti auto při jízdě nijak neąkube,necítíą ľádné ąkubnutí při změně polohy plynu, nehulí při akceleraci ,pak je vąe ok.Mam na mysli jenom D bez turba.Mana píše:Chci se zeptat jak poznam ze EGR ventil nefunguje tak jak ma??
Mam 1.9D 51 kw, kde mam tu podtlakovou hadicku odpojit popr. odpojit?
Schema z prvniho prispevku moc na D moc nepasuje, je tam dost odlisnosti.
Sorry jsem v tomhle uplnej amater takze porad nevim o kterou hadicku jde. Je na tom schematu?? Jinak jestli jsem na to dobre u sveho auta koukal takjde jedna hadicka ze 7 primo do toho co je na schematu uplne napravo a konci tam hadicka c 4. Akorat tam nemam mezistupen tu kostku a na konci je jakoby rozdvojka a z te vede jeste jedna hadicka do posilovace brzd. Mam to rozpojit u te rozdvojky?
MP píše:Vypadá ľe jsi to udělal dobře ...
Ten konektor tam nech , jak psal někdo na první stránce vlákna , je to na to ľe to otevírání ventilu EGR je funkční aľ u teplého motoru , takľe to je má souvislost s tím ľe ta kostka ten podtlak "pustí" do EGR aľ u zahřátýho motoru .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků