od vsonny » pát 11. dub 2008, 20:42
Najčastejąie problémy ako tak čítam sú s krokovým motorom a následné kolísanie otáčok,buď vysoké alebo kolísavé,aleboto scípne. Na radu fóra som vybral ąkrtiacu klapku-vyčistil od usadenín,prečistil 2 otvory vedúce ku trnu motora.Aj krokový som vybral,tieľ tam boli nečistoty.Pravda je ľe som len vystriekal inj.striekačkou trna čas» vnútra-úplne so ho nerozobral.A výsledok? Studený v poho bez plynu naątartoval,avąak po pridaní otáčky stúpli na 2800 akolísali do 3000.Dolu ani zaboha.Odpojil som konektor krokáča a nič sa nezmenilo a,výsledok ten istý.Odpojil som také ľlté čidlo-nepriąiel som k čomu je- a taktieľ nič.Odpjil som ąedé čidlo( na čo slúľi?)- výsledok nijaký.Takľe som úplne v koncoch.Eąte mi ostáva odpoji» termistor pred ąkrtiacou čo to bude robi»-neviem aký je jeho správny názov. Takľe ako sa hovorí:babo raď.....
Xsara 1,8i 16V VTS 110k, rv. 98