cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

cukání a nepravidelný chod otáček 1.8 66kw

Příspěvekod jenca » stř 9. črc 2008, 20:45

Mám problém s nepravidelností otáček, padá mi to z 850 někdy aľ na 500 a zpátky, tak jak se tomu asi zrovna chce a někdy při přidání plynu jako by to bylo přiduąené a za dvě vteřinky to cukne a zas to jede.Je to dost nepříjemné na křiľovatkách.Jsem uľ z toho neą»astný, měnil jsem svíčky,veąkeré filtry,výfuk,čistil ąkrtící klapku.Měl někdo ten samý problém a jak jste to vyřeąili?
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Příspěvekod Kvido » čtv 10. črc 2008, 6:05

Mám stejný problém,jen mi to dělá,při zahřátém motoru,ale nemám problém se zátahem,za jízdy je to v pohodě. Diagnostika mi nic neukázala. Je fakt,ľe mi to začlo dělat potom co mi v Citroenu dali nové svíčky,ale kontrolovali je a prý jsou v pořádku.Vyměnil jsem čidlo pro teplotu vody pro ŘJ,trochu to pomohlo,ale teď jsem byl dávat novou baterku,po odpojení a zapojení mi to začlo dělat zase a to zítra jedu 1200 km,tak jsem zvědavý.Řeąit to budu dál aľ po dovolené.
Spalování mám dobré,takľe zapal.liąta by měla být dobrá,lambda taky,nijak to nekouří emise jsou dobré. Musí to být něco co diagnostika neurčí jako závadu nebo nevyčte s ŘJ.
Pohrávám si jeątě z myąlenkou vyměnit čidlo teploty nasávaného vzduchu,které je v klapě,prý se pozná hlavně v zimě,neudrľí to volnoběh vůbec na Xantia fóru to měnili dost často,tady se o tom moc nemluvilo.
Ale nechce se mi měnit půl auta neľ na to příjdu.
Jestli to vyřeąíą ,tak to tu napią,vyzkouąím to případně taky.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod jenca » čtv 10. črc 2008, 13:56

Vyzkouąím jeątě vyměnit kabely od svíček a pak zkusím něco jiného
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Příspěvekod Kvido » čtv 10. črc 2008, 15:17

hmm,to máą dobré,já tam kabely nemám. Na jiném fóru jsem se dočetl,ľe i tohle umí dělat lambda sonda,ikdyľ mi ji diagnostika nevyhodila jako ąpatnou. Ale za jízdy se motor chová normálně,má i dobrý zátah,fakt uľ nevím.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod jenca » čtv 10. črc 2008, 17:03

hmm a co tam máą kdyľ né kabely?Já byl před chvílí v servisu a týpek mi slíbil, ľe mi půjčí nějaké kabely na zkouąku tak uvidím.Doufám, ľe nedopadnu jak kámoą, ten měnil řídící jednotku, podávací čerpadlo, zapalovací liątu, ąkrtící klapku a teprv potom se tohoto problému zbavil, ale nebyl schopen mi říct, kterým dílem to bylo.Přinejhorąím se s tím naučím ľít hihi
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Příspěvekod Kvido » čtv 10. črc 2008, 19:03

Zapalovací liątu,ty máą 1.8 8V já 16V
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod tom.tom » úte 15. črc 2008, 11:30

To samé co popisujeą mám i já. Mám motor 1.8 16V. Diagnostika nic nezjistila. Slyąel jsem, ľe to dělá lambda, ale diagnostika ji nevyhodnotila jako ąpatnou, takľe s tím ľiju dál.
CITROEN XSARA 1.8 16V 81 kw r.v.2000
7.6l/100km
tom.tom
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned 18. úno 2007, 19:49
Bydliště: Jindřichův Hradec
Vůz: Citroen Xsara 1800cm benzin 2000

Příspěvekod Marty01 » úte 15. črc 2008, 16:10

Mel jsem ten samy problem, byl jsem na diagnostice a tam mi rekli, ze lambda podavala informace pozde a proto to blblo..... Tak ji odpojili :oops: a bude se to jeste nejak resit. Asi novou lambdou :cry: Ted sice nekolisaj otacky, ale trochu to cuka. No spis jakoby pridusuje, ale tak na vterinu nebo dve.
Xsara 1.8 VTR Coupe - 90 kobylek na podložkách
Uživatelský avatar
Marty01
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. bře 2007, 16:16
Bydliště: Praha
Vůz: 1.8i 8v VTR Xsara I, leden 2000

Cukání motoru.

Příspěvekod jiřík » čtv 17. črc 2008, 8:10

Zkus jeątě znovu dát jiné svíčky a do benzinu zkus přidat nějaké to aditivum na pročiątění.
jiřík
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: sob 16. úno 2008, 10:55
Bydliště: Č. Krumlov
Vůz: Xsara 1.8i - 8V, 98

Příspěvekod Kvido » sob 19. črc 2008, 16:09

Svíčky jsem zkusil dát ty staré a bylo to stejné,aditivum dávat nebudu,tankuju dlohodobě Shell V-power. Ta lambda mě taky napadla.Jak jsem se vrátil z HR tak se to jeątě zhorąilo. Za jízdy pohoda .vůbecc nic ani nezaąkudne,ale aľ se motor zahřeje začne občas ąkubat,taky jako kdyby se na 1-2 vteřinky přidusil nebo přestal běľet a opět naskočil.
Dokonce mi to teď po dovolené začlo reagovat i na servo,kdyľ jsem pohnul z volantem otáčky razantně klesly a kdyľ jsem přestal tlačit,opět vklidu naskočily.Uľ to nechápu. Pokud někdo zkusí tu lambdu a pomůľe to ,dejte vědět.Já uľ si nevím rady.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod Marek » sob 19. črc 2008, 17:34

Kvido, nekontroloval jsi taky krokový motorek co nastavuje klapku při volnoběhu? Ten zajią»uje m.j., aby při pohybu volantem neklesaly otáčky. Po připojení baterky je slyąet, jak přejíľdí mezi krajními polohami. Zkus odpojit a připojit baterku, zapni zapalování a poslouchej. Pokud se neozve, je kouslý. Jak startujeą, chytá dobře? Má studený motor normální otáčky, nebo niľąí, nebo zvýąené? Teď v letě není nutné tolik přidávat pro chod studeného motoru, takľe pokud motorek necvičí, tak se volnoběh udrľí.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod Rope » sob 19. črc 2008, 19:20

Kvido má krokáč nový.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod jenca » ned 20. črc 2008, 5:41

Uľ to mám v naprosto stejné fázi jako KVIDO.Můj známý mechanik má kámoąe se stejnou károu tak se s ním domluvil na půjčce a budem zkouąet měnit díly.Aľ na to přijdem čím to vyloľeně je, tak to sem ąoupnu-doufám, ľe z toho dřív nezeąedivím!
jenca
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 9. črc 2008, 18:53
Bydliště: Poličná
Vůz: xsara break 1,8i 8v 1998

Příspěvekod Kvido » ned 20. črc 2008, 8:25

Tak to by bylo super. Taky jsem včera mluvil s kamarádem mechanikem,on sice Francouzským autům vůbec neholduje,ale říkal,ľe u 16V se někdy stává,ľe zůstanou viset ventily,tohle prý by mohla být příčina.Údajně by lambdu vyloučil,prý a» ji klidně odpojím,je jen na emise,pokud by dávala jednotce ąpatné info,diagnostika to prý umí odhalit.Kdyľ vyhodím lambdu výkon by se mohl zvýąit,ale i emise a tam bych neproąel.
Čidla jsem proměřoval,já je proměřoval na studeno,ony se musí i za tepla,to jsem nedělal,tak to vyzkouąím,jestli se něco zmení. Prý bych mohl zkusit i jednostlivé věci odpojit a zkusit nastartovat,pokud to bude blbnout,tak to funguje,pokud se nic nezmění,mohl by to být ten problém.
Těch variant je asi mrtě,diagnostika toho moc nezjistí.Prý je moľná i ąpatná bohatost směsi,říkal a» mrknu na čidlo tlaku sání,nevylučuje ani ty svíčky,prý se můľou chovat jinak za studena a jinak za tepla a origo neznamená kvalitu. Prý mám zkusit vymenit olej,kvůli těm ventilům,to moc nechápu,ale je fakt,ľe olej má 12 000 km a o výměnu uľ si bude říkat,auto vyuľívám hodně do městského provozu a tam se výměna sniľuje o 1/3 z 15000 km limitu.Ale nevím zda Xsara 1.8 16V má hydroątely,tam je myslím normálně vačka,ale to nevím jistě.
Počkám na co příjdete,určitě to pomůľe nejen mě. Prevenci zkusím ten olej a moľná ty svíčky,ikdyľ opálené jsou pěkně do cihlova,takľe fungují dobře.
Musím to opravit,to mě fakt ątve.Xsara musí vydrľet i daląímu majiteli bez problémů na jaře ji definitivně prodávám.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod Hrnča » ned 20. črc 2008, 8:49

Jak jsi psal s tím servem, oleje tam máą dost? To by mohlo dělat málo oleje. Kdyľ jsem měl fábku, tak mi za jízdy aľ poblikávaly světla. Stačilo dolít olej a bylo po problému....
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Další

Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků