od Kvido » ned 20. črc 2008, 8:25
Tak to by bylo super. Taky jsem včera mluvil s kamarádem mechanikem,on sice Francouzským autům vůbec neholduje,ale říkal,ľe u 16V se někdy stává,ľe zůstanou viset ventily,tohle prý by mohla být příčina.Údajně by lambdu vyloučil,prý a» ji klidně odpojím,je jen na emise,pokud by dávala jednotce ąpatné info,diagnostika to prý umí odhalit.Kdyľ vyhodím lambdu výkon by se mohl zvýąit,ale i emise a tam bych neproąel.
Čidla jsem proměřoval,já je proměřoval na studeno,ony se musí i za tepla,to jsem nedělal,tak to vyzkouąím,jestli se něco zmení. Prý bych mohl zkusit i jednostlivé věci odpojit a zkusit nastartovat,pokud to bude blbnout,tak to funguje,pokud se nic nezmění,mohl by to být ten problém.
Těch variant je asi mrtě,diagnostika toho moc nezjistí.Prý je moľná i ąpatná bohatost směsi,říkal a» mrknu na čidlo tlaku sání,nevylučuje ani ty svíčky,prý se můľou chovat jinak za studena a jinak za tepla a origo neznamená kvalitu. Prý mám zkusit vymenit olej,kvůli těm ventilům,to moc nechápu,ale je fakt,ľe olej má 12 000 km a o výměnu uľ si bude říkat,auto vyuľívám hodně do městského provozu a tam se výměna sniľuje o 1/3 z 15000 km limitu.Ale nevím zda Xsara 1.8 16V má hydroątely,tam je myslím normálně vačka,ale to nevím jistě.
Počkám na co příjdete,určitě to pomůľe nejen mě. Prevenci zkusím ten olej a moľná ty svíčky,ikdyľ opálené jsou pěkně do cihlova,takľe fungují dobře.
Musím to opravit,to mě fakt ątve.Xsara musí vydrľet i daląímu majiteli bez problémů na jaře ji definitivně prodávám.