Á moje oblíbená závada. Taky jsem si s tím užíval než jsem koupil novou baterku. Nejdříve jsem zkoušel různě vytahovat pojistku při startování, nebo různě dlouho startovat atd. jak se zde všelijak radilo, ale nic nepomáhalo, jen strčit drátek dírkou po nulovači km, ale to je zase hrozná piplačka. Já to nakonec vyřešil tak, že jsem si do plexiskla nad středem ručičky vyvrtal dírku 2 mm, která není skoro vidět a přetočené ručičky jsem vracel zpátky narovnanou kancelářskou sponkou. Jen se to musí dělat opatrně neboť moje choť, technický antitalent mi vyryla, kolem ručiček krásné kroužky. Problém nastal, když jsem zjistil, že tím přetáčením se mi posunuly ručičky a tacho ukazoval o 5 km méně než jsem jel. To se pak musí rozdělat plasty kolem volantu a vyndat budíky. Na nich je plexi jen nacvaknuté a pak pokračovat jak je uvedeno v odkazu o pár řádků výše. Není to nic složitého jen je to piplačka. Na rozebrání palubky je kásný návod i s fotkama na hp Xsara.cz v sekci Návody. Jen ti doporučím že, pokud budeš sundavat ručičky tak to dělej někde v místě kde je na silnici radar, o kterém víš, že měří správně. Je totiž dost nepravděpodobné, že se ti podaří nasadit ručičky správně hned na poprvé a pořád to rozdělávat a skládat je opruz. Já jezdil po vesnici kolem dokola s rozebranou palubkou a v kapličce jsem měl položené jen budíky. Čekal jsem kdy si mne začnou všímat policajti, ale nechali mne. Jinak tohle považuju za naprosto jedinečný vynález. Poznáš totiž, že baterka jde do kopru, ikdyž ještě dobře startuje. Máš tedy čas připravit se na zimu. Tohle je věc, která Citroenu funguje spolehlivě.