Tak díky všem za názory. Závada byla ještě včera večer odstraněna. Stručně vám teď popíšu,co se včera vlastně dělo a ve finále,jakej jsem občas blbec.
Včera proběhl "pracovní"minisrazík u nich v garáži. Na jednom Breaku se dělala průchodka do dveří a prohazovali kola (po defektu dostala půjčené rezervy z ostatních dvou Breaků) a na nové Xsarce se měnili svíčky,popraskané žárovky v zadních lampách. Zároveň se majitelce vysvětlilo co a jak přesně funguje a znamená. Pak ještě zmínila,že jí nefungujou ostřikovače. Takže se Monča s Viktorem domluvili,že odpoledne znovu přijede a Viktor se na to podívá. Bylo asi půl šesté večer,když mi zazvonil telefon a bylo mi řečeno,že rozchodili ostřikovač,ale auto prostě nejde. Přesně tak,jak to Míla popsala v prvním příspěvku. Po dotazech typu,co pojistky? Co baterka? A co jste s tím vůbec provedli?
jsem začal hledat ve schématech,co by to mohlo být. Pojistky byli v pohodě,všechny Viktor vyzkoušel a byli dobrý. Imobilizér jsem rychle vyloučil,protože to by se na palubce rozsvítil klíček (to se mi osobě jednou stalo,když imobilizer nestihl načíst z klíčku kód). Padlo podezření na relátka v motorovém prostoru,špatné kontakty u řídící jednotky motoru,spínačku a nějaký pitomí čidlo u motoru. Viktor se v tom do půl osmý hrabal sám a už nevěděl. v tu dobu jsme s mou drahou sedli do Xsarky a vyrazili k nim. Tam jsme víc jak hodinu špekulovali co by to mohlo být (samozřejmě první co bylo,tak opětovná kontrola veškerých pojistek). Svého kamaráda mechanika jsem vytáhl z hospody od pivka a zjišťoval,co by to mohlo dělat. Dostal jsem typ na nárazové čidlo. Mezitím jsme ještě zburcovali Jaydeeho,který má 1,8i a v tom motoru se vyzná víc. Ani on nevěděl co by to mohlo dělat. Postupně jsme odpojovali veškerý čidla a konektory prostříkávali kontaktolem. Míla mezi tím zde napsala tento problém,jestli někdo neporadí co to může být.
Přibližně v půl desáté,když už jsme byli v koncích,jsem si vzal "chytrou"knížku a náhradní pojistky ze své Xsarky,sednul si na zem u otevřených dveří,Viktor říkal,co všechno nejde a já hledal,která pojistka to určité ovládá a že je prostě prohážu. Hm a tady byla chyba. Vážení,pojistka číslo 2 tam vůbec nebyla... V pojistkách jsme byli X-krát a vůbec si toho prázdného místa nevšimli. Po doplnění pěti ampérové pojistky najednou všechno fungovalo a zprovozněná Xsarka se mohla odvést majitelce domů. Ta pojistka tam asi byla špatně zastrčená a vypadla a ztratila se někde v kabelech a nikdo z nás si toho nevšiml.
Kurňa,to jsem se ale rozepsal. Snad nevadí.