od vena garážmistr » ned 15. srp 2010, 21:04
No podle mě taky záleží dost na tom jak se autí povedlo už ve fabrice.Ale k naší xsarce jezdí na 175/65 R14" gumy foukám o 0,1 víc než je předepsáno tlak v pneu kontroluju nejdýl jednou za měsíc. A snaží se jezdit tak aby točila kolem 2000ot/min. Já se svým berlingem jezdím aktuálně 5,2l a dlouhodobě za 5,75l jezdím na 14" a taky tak aby točil max kolem těch 2000 ot/min někdy se teda nechám unést ale většinou se držím.Hlavně i když jezdím dost městský provoz tak jednu jízdu denně bud do nebo z práce jedu v brzkých ranních nebo pozdních nočních hodinách takže skoro prázdné silnice kde nikomu nevadí že to nad kopcem rozpálím a z kopce to pustím bez kvaltu a dojíždím ho třeba až na 30km/h. A hlavně dost dělá plynulost to jsem se naučil na kamionu že daleko rychlej se někam dostaneš když jedeš a snažíš se držet nějakou konstantní rychlost než jet brzda plyn.
Já tedy jako majitel do toho nechci kecat,ale fakt je ten, že je znát,když jezdí ženská a když chlap. A pravda taky je, že jsem si se Sárou sedla, troufám si říct, na 200 %. Véna by se s ní pod 5 l asi těžko se svojí těžkou nohou dostal. A samozřejmě, že berušku taky nešetřím, že pokud to jde, tak jí pavouky taky vyméct umím. Takže poradit je dost těžké...
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)