Citroën C5 2.0 HDi Break & Citroën Saxo 1.1

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Citroën C5 2.0 HDi Break & Citroën Saxo 1.1

Příspěvekod MP » čtv 10. čer 2010, 17:07

Obrázek
Na žádost jednoho z xsamarádů tedy napíšu nějaké postřehy z dosavadního užívání C5 .
Prvně něco málo všeobecně o C5:
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/strucny-pruvodce-c5-1-dil
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/karoserie-a-modely/karoserie
Vše možné o C5 zde: http://www.c5club.cz/
Nějaké testy a články:
http://magazin.auto.cz/ojete/citroen-c5-2000-2007-pohodli-na-patou.html
http://magazin.auto.cz/testy/citron-c5-break-2-0-hdi-bva-konec-nerovnosti-v-cr.html
http://magazin.auto.cz/testy/citroen-c5-break-2-2-hdi-16-v.html
http://magazin.auto.cz/testy/citron-c5-3-0-v6-fantomas-by-ujel.html
http://magazin.auto.cz/testy/citroen-c5-break-2-0-hdi-mistopis-11-2001.html
Po prodeji mé Xsarky jsem nějaký čas byl nucen užívat jedno značně nespolehlivé vozidlo nejmenované značky :wink: , a ohlížel se po nějaké novější Xsarce . Nakonec po dohodě s drahou polovičkou , která se rozhodla prodat i ono problémové poloauto , jsme se rozhodli pro C4 . Denně jsme však chodili kolem jedné C5 ( hatcback ) , tak jsem nadhodil že ta by se mi líbila víc . Drahá polovička přiznala , k mé velké radosti , že i jí se C5 líbí víc . Takže jsem se ohlížel po nějaké C5 . Jen jsme se nedohodli na karoserii . Já chtěl Break , ona hatcback . Měl jsem jasno že to bude diesel , a to buď 1.6 HDi , nebo 2.0 HDi , podle toho jakej ročník se podaří najít .
Nakonec to dopadlo takhle :
C5 Break , 2.0 HDi - 80 kW , r.v.2004 , najeto 136 000 km
dovoz z Belgie , nebouraný , včetně servisky , veškerá servisní dokumentace , originální návody a vše co dostaneke k autu když ho kupujete nový , zkrátka tak jak to má bejt , když máte auto od prvního majitele .
Hned jak jsem ji viděl tak mezi náma přeskočila jiskra a byla to láska na první pohled . V plamínek se jiskra rozhořela po tom co mě bylo umožněno se s ní projet .
Výbava - vzhledem k tomu že C5 nebyli žádný holátka , tak to má snad vše . Mimo jiné 8 airbagů , dvouzónová aut. klima , couvací senzory , el. sklápěný zrcátka , vnitřní zrcátko samozatmavovací , vysunovací přepážka mezi zavazadlovým prostorem a sedadly , tempomat , palubní telefon , aut. nastavení zrcátka při zařazení zpátečky , dálkový zavírání okýnek , pal. počítač , integrovaná navigace ( ta bohužel neumí češtinu , ale není problém ji tam dát . A zatím jsou v ní jen nahraný mapy států Beneluxu - tam kde se pohybovala ) , klimatizovaná přihrádka ...
Jak jsem zjistil tak první kousky C5 , tedy z let 2000-2001 , měli občas problém s elektronikou . Dětské nemoci však soudruzi ve Francii vychytali a jedničková řada z posledních let před faceliftem už byla bezproblémová . Moje je jedna z posledních jedničkových co se vyrobili .
Z dalších různých vychytávek bych zmínil samostatné otevírání okna pátých dveří :
Obrázek
, ovládání výšky podvozku talčítkem z kufru pro snadnější nakládání a vykládání zavazadel - po zavření pátých dveří se samo zvedne nebo sedne do výchozí polohy .
Obrázek
O tom že jízda s Hydroactivem je nesrovnatelně pohodlnější se zmiňovat nemusím . Navíc umožňuje zvýšení podvozku při jízdě po horších cestách ( lesní , polní ) , nebo v zimě při parkování pro projetí zhrunýho sněhu před parkovacím místem ... ( teď mě napadá v souvislosti se záplavama i pro přejezd zaplavené silnice ) ... Rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší polohou je 160 mm . Samozřejmostí je regulace výšky podle toho kolik naložíte do kufru . Nedávno jsem nakládal dlaždice ( betonové ) a po naložení do kufru , auto sedlo na zadek , po zavření dveří se pak přizvedlo do normální polohy . Zkrátka nepoznáte jestli je kufr prázdnej nebo plně naloženej .
A že se do něj vleze:
Obrázek
Když potřebuje ten deštník co je za síťkou , tak na na něj nedošáhnu , musím vlézt do kufru .
... myslím že má nějakých 560 litrů ( přesně nevím ). K možnosti vyspání se vzadu jsem již jinde psal že po sklopení zadního sedáku k přednímu opěradlu a položení zadního opěradla vznikne rovná plocha cca 180 cm . Jednoduchým vyjmutím zadního sedáku přidáte další centimetry na délku , a pak se dá ještě samozřejmě přední sedačka posunout úplně dopředu . Ta podložka v kufru je oboustraná , ta černá strana , co je na fotce je pogumovaná , kvůli snadnějšímu očištění když je zasviněná , z druhé strany je stejně čalouněná jak boky zav. prostoru , třeba aby to nestudilo když tam budete spát :lol:
Co se pohoných jednotek týče , já měl celkem jasno při výběru . A úplně jasno jsem měl po přečtení jednoho staršího čísla Světu motorů kde se psalo :
"Dobré vznětové pohonné jednotky představují agregáty 2.0 HDI / 80 kW a 2.2 HDI / 98 kW . Z agregátů po modernizaci je to 2.0 HDI / 100kW . Naopak dejte pozor na poruchový motor 1.6 HDI , který zlobí vstřikovače , turbo , EGR ventil či únik oleje . Zážehové pohonné jednotky jsou přirozeně méně ekonomické . Motor o objemu 1,8 litru ( 85 kW ) nemusí každému vyhovovat po výkonové stránce , a tak je lepší volbou silnější dvoulitr disponující 100 nebo 103 kilowatty . Třílitrový šestiválec sice vůz dokáže pěkně rozparádit , ale nechá si za to také slušně zaplatit ."
Obrázek
Stokilovatových dieselů v době koupě v inzerci moc nebylo , snad dvě by za to stály , ale ty byli s automatem ... a já potřebuju :driv: Takže jsem skončil u 2.0 HDI / 80 kW . Motor shodnej s tím co známe s Xsarek . Pravda , na tak velký a těžký auto se to může zdát málo výkonu , ale z divočení na silnici jsem už vyrostl , a radši budu v cíli cesty o nějakou minutu pozděj než skončit v márnici . Po těch pár tisíci kilometrech jsem ještě nepocítil že by motor výkonově neodpovídal mým potřebám . Kdo má více závodnické ambice , může sáhnout po zážehovým třílitrovým šestiválci . A aby jeho žíznivost nepocítila peněženka , je možno přestavět na LPG , za nějakých 34 000 Kč .
Spotřeba se pohybuje kolem 6 litrů , za tu krátkou dobu jsem měl nejmenší 5,7 , nejvíce 6,2 .
Palubní počítač trochu kecá ( cca o 0,6 - 0,8 víc ) , a jak jsem zjistil , zhruba stejnou odchylku má i Cvrček na PC u Piccasa .
Přední mlhovky jsou integrovaný do předních světel , asi podobně jak u X2 . Tam nevím jak to je , ale u C5 je parabola na tlumený světla s žárovkou H7 , a druhá parabola je společná pro dálkový a mlhovky osazená H4kou . Z toho plyne že nelze jet s předníma mlhovkama a dálkovýma současně .
Oproti Xsarce je hodně citlivej dešťovej senzor , stírá zbytečně moc často . Na Xsarce byl "nastavenej" líp . Dost citlivý jsou taky ovládací tlačítka el. stahování okýnek . Nejsou to ty "kolíbky" jak u Xsarky , který se mi zdají povedenější . Ale je to asi o zvyku .
Na podlaze u zadních sedadel chybí "tunel" , takže podlaha je rovná .
Přední stěrače lze odklopit ( výměna stíracích lišt ) jen v tzv. servisní poloze - Vypne se zapalování , zapnete stěrače , ty vyjedou do horní polohy , kdy je lze odklopit . Po zapnutí zapalování opět sjedou dolů .
Co se týká nějakých nedostatků a slabých míst , tak jsem ( musím to zaklepat ) , zatím nic nenašel . Až na problémek s plastovou lištou nad SPZ co je v ní ovládání otevírání pátých dveří a osvětlení SPZ . Je to problém všech jedničkových C5 , kvůli kterýmu je svolávali do servisů . Ta lišta je moc natěsno na kastli , a jak ten plast vibruje , tak klepe do kastle , a to až tak že na několika místech se odře na kastli lak , a to až na plech . Na kdejaké C5 jsou v těch místech puchýřky , a to i na hodně mladých ročnících . Při svolávačce lištu sundávali , opravovali lak a lištu podkládali cca milimetrovými gumovými podložkami . Já to tam měl taky ( lištu jsem sundal , očistil , stříkl hliníkozinkovým sprejem , nainstaloval gumové podložky ) , jeden puchejřek i vylejzal zpod lišty .
Zatím maximální spokojenost , a jak bych řekl "byl to dobrej kauf :) " Doufám že to budu moct říct i s odstupem času a spokjenost bude minimálně taková jak s Xsarkou .
To je zatím asi vše co bych napsal , časem budu doplňovat . Více foto v galeriích :
http://mp37.galerie.cz/4571586-citroen-c5-2-0-hdi
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=52&t=6853
Naposledy upravil MP dne pon 9. led 2017, 21:25, celkově upraveno 7
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod jandy » pát 11. čer 2010, 11:16

Moc pěkný auto. Taky si mě docela pěkně navnadil, až jednou pujde sara do sveta tak tohle bude žhavej kandidát...... :driv:
Uživatelský avatar
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 427
Registrován: čtv 13. lis 2008, 20:31
Bydliště: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pát 11. čer 2010, 15:46

Video o fungování hydroactivu - s českým komentářem :
http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM&feature=related
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod Verdom » sob 12. čer 2010, 16:02

Tak jsem se asi zamiloval.....
MP diiiky za vycerpavajici komentar.
Ja mam teda o nastupci xsary jasno. C5 v combu.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » stř 16. čer 2010, 19:10

Tak jsem si dnes vzpoměl na dvě další "odlišnosti" cépětky nejen od Xsary , ale od většiny současných vozidel .
... nemá štelování sklonu předních světel , protože díky hydroactivu je auto pořád stále stejně vysoko , bez ohledu na zatížení

... ruční brzda je na přední kola .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » čtv 17. čer 2010, 9:08

K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod B@RT » pon 21. čer 2010, 18:58

MP píše:Tak jsem si dnes vzpoměl na dvě další "odlišnosti" cépětky nejen od Xsary , ale od většiny současných vozidel .
... nemá štelování sklonu předních světel , protože díky hydroactivu je auto pořád stále stejně vysoko , bez ohledu na zatížení

... ruční brzda je na přední kola .


To mají všechny Citroëny na hydraulice od dob DS - GS - BX - Xantia - XM - C5 -C6 :-)
Ta ručka je proto že dřív prdel klesala a pak by to šponovalo...

Ještě zkus vyměnit kolo bez heveru to mě vždy dostalo když jsem přehazoval zimní na BX :-)
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod Verdom » pon 28. čer 2010, 19:20

Jo ještě jsem se chtěl zeptat jak je to s rejdem.
Je to celkem dlouhý auto, jak se s tím vyhýbá na parkáči?

A ten nový typ 2004-2007, to je asi jen jiná maska po faceliftu co?
Nový model je asi až ten od roku 2007, ale to je ještě mimo moji peněženku? :)
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pon 28. čer 2010, 19:49

S parkováním je to horší než s Xsarkou , jednak s ohledem na délku , ale i na šířku . Nejde o rejd , nebo manévrovatelnost , ale o to že lajny na parkovištích na sídlištích nebo u marketů jsou široký podle nějakých norem z minulýho století , kdy auta byli o poznání menší . A ještě když se k tomu přidá umění některých "řidičů" kteří svoje auto nedají ani doprostřed mezi ty dvě čáry ... Pak zaparkovat mezi dvě auta znamená že jeden z nás pak nevyleze , v horším případě máš pak otlučenej bok od dveří vedle parkujících . Nejradši vybírám místo někde v odlehlém rohu parkoviště , a kousek se projdu . Když není jiná možnost , vyleze Jitka před zaparkováním a já si zaparkuju abych vylezl .
Někdy v půlce 2004 došlo nejen k faceliftu předku . ( u hatchbaku byla nová i prcina , zatímco u breaku zůstala záď beze změn ) , ale i komplet předělanej interiér . Změnila se i nabídka motorů . Konkrétně 2.0 HDi byl dodáván jako 100 kW a s 16 ventilama , což si myslím je nejlepší volba . Ostatní motorizace nějak přesně nevím jaký byli změny , něco najdeš zde :
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/motory/motorizace
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/karoserie-a-modely/modely
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/karoserie-a-modely/karoserie
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/motory
Další změny byli myslím v 2007 ( nebo 2008 ) , a tou největší bylo že Hydroactiv byl jen u nejsilnějších verzí , u těch ostatních pouze za příplatek ... ale tohle jsem již detailně nestudoval , to už bylo mimo mnou akceptovatelnou cenu .
...BTW,průměrnou spotřebu od začátku co ji mám vidíš v podpisu a aktualizuje se po každým tankování . Minulej tejden jsme jeli na kratší dovolenou do Jeseníků ( z toho Jihlava - Olomouc a Olomouc - Jihlava po dálnici ) což dalo zhruba 800 kiláků s průměrem 5,5 na sto .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pon 19. črc 2010, 8:41

Tak jsme vzali "pětku" na vejlet na jih na pár dní . A po návratu jsem byl dost mile překvapen spotřebou ... najeto 1002 km na 55 litrů nafty . Z toho bylo půlka po dálnici ( JI - BM - BA - na hranice SK/H ) a zbytek ježdění po H mimo dálnice , pořád s klimou .
Obrázek
Naposledy upravil MP dne úte 7. říj 2014, 19:01, celkově upraveno 2
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pon 26. črc 2010, 15:24

Před dovolenou jsem dal cépětce světýlka pro denní svícení , dnes jsem ještě doladil jejich montáž , aby to vypadalo jako origoš .
Před montáží:
Obrázek
...a po:
Obrázek
Naposledy upravil MP dne úte 7. říj 2014, 18:53, celkově upraveno 3
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod mio » pon 26. črc 2010, 18:48

Krásná práce bez zásahu do designu C5 ....Když už jsme u světel ,už ti praskla žárovka v předním světle (H 7) ??? Výměna docela pakec :mrgreen: :mrgreen: Na levé straně musela ven baterie a na pravé jsem musel odšroubovat nádobku "servo" kapaliny a posunout jí dál směrem k oknu aby bylo více místa pro ruce a jinak než s pomocí zrcátka jsem to nedal :mrgreen:
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pon 26. črc 2010, 19:32

Nepraskla , ale dával jsem obě dvě H7 jiný , s větší svítivostí , takže jsem si to vyzkoušel . Protože mám malý a hubený ruce tak jsem nic nevymontovával a zadařilo se , sice to trvalo a pěkně jsem si zanadával , ale povedlo se . ( Měl jsem trochu školu z výměny H7 na FoFo ... taky úžasná práce )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » čtv 14. říj 2010, 19:51

150 000 km
výměna rozvodů - vodící kladka , napínací kladka , vodní čerpadlo , řemen .
Při té příležitosti nová chladící kapalina , protože ze servisky jsem nezjistil kdy byla měněná ( ach ta holandština :| )
výměna oleje + filtr - Total quartz 9000 5W-40
vzduchový filtr
Docela mě překvapil nápis MADE IN ITALY na původním vodním čerpadle .
Filtry a olej jsem měnil po cca 13 000 km , i když interval je dvacet tisíc , ale mám svoje auto rád , tak mu trochu dopřeji :wink:
Obrázek
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod Marek » sob 16. říj 2010, 8:59

Dobře děláš, informace z tohoto webu se zdají být seriozní http://www.cimbu.cz/index.php?page=whol ... ze&item=12 . Interval 20 tis se nastavuje i na mojí Xsaře a v neznačkovém servisu mi doporučili měnit olej po 10tis. (odpovídá to i mému režimu provozu převážně po městě).
Jestli máte někdo zájem, můžeme toto OT rozvinout jinde.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Další

Zpět na Xsara revival

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron