od lumpík » ned 27. úno 2011, 15:41
vstřikování bych tam nechal, vyndej baterku a i její kaslík a i filtrbox s trubkou co vede do sání, na tom kaslíku baterky je připevněna řídící jednotka tuším 10 klíč a nebo jí prostě odpoj z těch 3konektorů, ale až budeš mít vyndanou baterku. Jinak startér drží na 3 škoubech viz. přiložená fotografie, ten co je označenej šipkou ten na foto není vidět bohužel lepší nemám, ale jak sundáš kaslík hned ho uvidíš bude na tebe koukat jeho hlava(prochází obalem převodovky), jinak ty druhý mají hlavu naopak(na startéru) , a na ten uplně spodní šroub je lepší se dostávat ze spoda, já jsem malej a hubenej tak zespoda je to paráda a rovnou když jsem byl dole tak odpojit startér od elektriky jedna nebo dvě matky. A když už ho máš odpojenej tak jemným cuknutím od převodovky by měl jít vyndat, je tam takový kolíček na kterím to drží tak se neboj cuknout, viz foto 2. Snad ti to pomůže
foto1:
foto2:
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady:
http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....