Citroën C5 2.0 HDi Break & Citroën Saxo 1.1

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » úte 30. lis 2010, 14:04

Než bych řešil v blízké budoucnosti problémy , raději jim předejdu ... proto jsem dnes dopřál "pětce" novou štávu v podobě VARTA SILVER . Doteď tam byla původní VARTA z výroby , stále funkční ale už ne tak svěží jak bych si představoval .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » čtv 10. bře 2011, 12:36

K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod řepák » sob 12. bře 2011, 8:56

1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pát 1. dub 2011, 0:19

...po roce užívání

Zítra to bude rok co jsem si C5 vyhlídl na netu a jel se na ní kouknout , a vlastně ji hned koupil , tak bych napsal pár řádků o zkušenostech .
Za ten rok jsem s ní najel bez pár kiláků 30 000 km , s průměrnou spotřebou 5,85 l / 100 km .
Nyní najeto 166 500 km ( při koupi cca 136 000 km - byla po výměně filtrů , oleje ... ) .
Za tu dobu děláno:
150 000 km - komplet rozvody , vzduchový filtr , olej
154 000 km - žhaviče , AKU ( byla původní ) - preventivně před zimou
160 000 km - palivový filtr
164 000 km - vzduchový filtr , olej
164 500 km - preventivní kontrola geometrie ( OK )
166 000 km - pylový filtr
168 600 km - zadní silenbloky předního ramene ( DELPHI ) , tyčky řízení ( MOOG ) , tyčky stabilizátorů ( DELPHI )

...po roce a půl
178 000 km - vzduchový , palivový filtr , olej

...po 23 měsících ( najeto 56 000 km )
192 000 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 24 měsících ( najeto 59 000 km )
195 000 km - tyčky stabilizátorů , spodní svislej čep , přední destičky

...po 29 měsících ( najeto 70 000 km )
206 500 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 31 měsících ( najeto 73 000 km )
209 200 km - žhaviče ( Denso DG-116 ) , spíš preventivně před zimou , než to pak řešit v zimě
... Denso jsou špatný svíčky . Startování bylo nic moc , vyndal jsem je a porovnal s těma co jsem tam měl předtím ... Takže jsem vrátil zpět ty starý a nový Densa leží v garáži .
214 500 km - oba spodní čepy . Začal vrzat jen jeden , ale objednal jsem dva , tak se vymění i ten co byl měněnej nedávno . Použit od Febi
215 300 km - tyčky řízení . Měnili se před 53 000 km , ale už na nich byli vůle . Nyní jsme dali Febi .

...po 36 měsících ( najeto 83 000 km )
219 000 km - tyčky stabilizátorů / Febi /
219 600 km - doplnění klimatizace

...po 37 měsících ( najeto 84 000 km )
220 000 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 41 měsících ( najeto 93 000 km )
229 000 km - zadní brzdový destičky

...po 42 měsících ( najeto 94 000 km )
230 000 km - žhavící svíčky NGK D-Power 24

...po 44 měsících ( najeto 96 700 km )
232 700 km - vzduchový , palivový filtr , olej

...po 53 měsících ( najeto 107 700 km )
243 700 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 60 měsících ( najeto 118 600 km )
254 600 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 60 měsících ( najeto 119 100 km )
255 100 km - komplet rozvody , řemen příslušenství

...po 66 měsících ( najeto 131 600 km )
267 600 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 71 měsících ( najeto 138 300 km )
274 300 km - kotouče a destičky P+Z ( ATE ) , zadní brzdiče , spodní čepy ( FB 11829 ) , čepy řízení ( FB 22020 , 22021 ) , axiální táhla řízení ( FB 19937 ) , tyčky stabilizátorů ( FB 19225 ) , geometrie

...po 74 měsících ( najeto 144 300 km )
280 300 km - vzduchový , palivový filtr , olej , pylový filtr

...po 77 měsících ( najeto 147 000 km )
285 500 km - ložiska ( náboje ) zadních kol

...po 81 měsících ( najeto 153 500 km )
292 000 km - olej , vzduchový filtr




...nějak ze začátku jsem ještě dával gumový dorazy zadní nápravy ( 2 ks , jeden za cca 200 Kč ) , jedna žárovka v osvětlení SPZ , a jedna H7 ( ta už ale jezdila i v Xsaře a FoFo ) .
No a samozřejmě :
- gumový koberečky
- instalace DRL
- 4 ks zimní gumy , 4 ks plecháče z inzerce , a teď 2 ks letní gumy
Jinak bez investic .
Kromě citlivýho dešťovýho senzoru ( zbytečně často stírá ) - už ne , díky Ropemu , který mi přes diag. nastavil menší citlivost , jsem nenašel nic co by mě nějak vadilo nebo co bych vytkl . Zkrátka stejně jako její předchůdce Xsara mi slouží k naprosté spokojenosti . Pravda , 80 kilowatt není nijak oslnivej výkon na tak velkou káru , ale já už jsem se umravnil a jsem klidnej . Ostatně to je na takový pohodový ježdění .
Doufám že jí forma , a mě nadšení ještě dlouho vydrží .
Naposledy upravil MP dne ned 15. led 2017, 23:43, celkově upraveno 30
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pon 4. dub 2011, 13:08

Tak jsem pořídil CéPětce SIM kartu do radiotelefonu . Zatím jen T-Mobile s jiným číslem , časem si nechám udělat double ke svojí SIM kartě abych měl stejný číslo .
Obrázek
Naposledy upravil MP dne úte 7. říj 2014, 19:03, celkově upraveno 1
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod snoopy » pon 4. dub 2011, 23:36

nojó, honorace... :D :wink:
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod rasto » ned 10. dub 2011, 9:57

ahoj MPku aj ostatný, uvazujem ze presedlam na C5 II bud 1,8 alebo 2 v benzine. Chcelbysom sa spytat ako je na tom C5 s dostupnostou a cenami nahradných (neirigo) dielov (rozvody, vodne pumpy, filtre, vyfuky... ) Dik
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » ned 10. dub 2011, 12:43

S dostupností už dnes není problém snad na žádný auta . Vesměs kde co se dělá v druhovýrobě , a myslím že finančně to nikoho nezrujnuje . Já na C5 dělal vpodstatě akorát ty rozvody , sehnal jsem si je sám ( kladky , pumpa RUVILLE http://toc.ruville.de/ a řemen Contitech - Continental ) , a materiál s prací ( včetně Oleje Total Quartz a filtru ) mě komplet rozvody vyšli na 5 400 ,- .
Žhaviče cena stejná jak u Xsarky , baterka je taky prakticky stejná .
Největší rozdíl v cenách pociťuji u pneu - 185/65 R14 vs. 205/65 R15 ( a navíc hmotnostní a rychlostní index 94H ... u Breaku ) .
Jinak oleje a filtry si sháním a vyměňuji sám . A jinak jsem nic jinýho extra na C5 neřešil , tak nevím .
Před koupí C5 se koukni na http://www.c5club.cz/ ... tam zjistíš víc , a třeba si i rozmyslíš tu benzínovou motorizaci , pokud nejseš odpůrce nafty .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod rosta12345 » ned 10. dub 2011, 15:12

nebude jednoduchší pro představu o cenách dílů kouknout po eshopech :?: :D
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod rasto » ned 10. dub 2011, 15:50

niesom odporcom nafty ale ja jazdim vacsinou po meste a kratke trasy, je mensia pravdepodobnost ze narazim na auto pouzivane ako sluzobné, nižšie naklaby na servis, nižsia cena benzinákov....s vyssou spotrebou som zmierený. Ale ci maju C5 benzinaky nejake choroby to neviem preto pozeram len benzinaky....
eshopy som skusal lustrovat ale vacsinou na C5 ponukaju velmi malo..mozno pozeram tie nespravne:)
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod rosta12345 » ned 10. dub 2011, 16:51

tak skus treba ty nejznamější u nás http://www.autokelly.cz , http://www.pop-art.cz nebo http://www.mjauto.cz nebo www.elit.cz
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » pát 20. kvě 2011, 8:25

Provoz na českých silnicích se začal projevovat . Musel jsem vyměnit tyčky stabilizátorů ( DELPHI , 2 ks za 1260 Kč ) , tyčky řízení ( MOOG , 2 ks za 1970 Kč ) a zadní silentbloky předního ramene ( DELPHI , 2 ks za 1896 Kč ) . Všechny čepy zatím kupodivu při 169 000 km nevykazují známky opotřebení a žádný vůle .
Zadní náprava taky OK , nevyžaduje žádnej zásah . Takže technika je připravena na dlouhou cestu na Balkán - Obrázek .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod mio » ned 22. kvě 2011, 19:51

Mám taky poznatek , pokud jsi se s tím už setkal tak možná info pro ostatní C5tkaře. Hlídejte si pečlivě kapalinu LDS , a je dobré vědět kde je pojistka (velká ) od čerpadla (pod pojistkovou skřínkou v motorovém prostoru, je tam ještě jedna ukrytá skřínka :shock: ). Stačí menší netěsnost (hadice nad pravou nápravnicí) pomalinku se ztrácela kapalina , až jednoho dne "skoro prázdno". Samozřejmě že na kapalinu a její množství není vidět bez demontáže krytu , taky dost nedomyšlené. C5 šla bez varování PC či rozsvícené kontrolky na kolena a byl problém :oops: , samozřejmě první jsem dolil kapalinu (mimo jiné docela problém sehnat takhle v neděli odpoledne :mrgreen: )natočil motor ale nic se nedělo . Na C5 forum jsem se dočetl kde je pojistka , vyměnil za novou a praskla, "divný" , dal jsem druhou a už bylo vše v poho, C5 se zvedla a zatím bez problémů . Stejně je mě divný že ta první praskla, už tam asi něco bude na čerpadle v pr... nebo náhoda (naj. 120 000 km)
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod MP » úte 31. kvě 2011, 8:12

K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Citroën C5 Break ... můj nástupce Xsary

Příspěvekod řepák » úte 14. čer 2011, 20:41

rasto píše:ahoj MPku aj ostatný, uvazujem ze presedlam na C5 II bud 1,8 alebo 2 v benzine. Chcelbysom sa spytat ako je na tom C5 s dostupnostou a cenami nahradných (neirigo) dielov (rozvody, vodne pumpy, filtre, vyfuky... ) Dik

Cca před měsícem sem pořídil C5 /II 2.0/16VC benzín ...
Nafta se mi totiž nevyplatí , koupil sem sedan-hečbeg ,
Rozvody mám v origo od známého za 4.8 v origo včetně pumpy a práci mi udělá jeho známý z http://www.domansky.cz/kontakt0/autosalon-praha-zdiby za 2,- :-)
+ filtry a svíčky cca 200/ks
1.8 NEBRAT ... váží to 1800 kg a motor je podle mě na tu váhu slabej ..
viewtopic.php?f=81&t=8957&start=30 (zatím poslední ... hledej dole )
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

PředchozíDalší

Zpět na Xsara revival

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron