Chyba opět cukání

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Chyba opět cukání

Příspěvekod vsonny » pát 11. dub 2008, 20:42

Najčastejąie problémy ako tak čítam sú s krokovým motorom a následné kolísanie otáčok,buď vysoké alebo kolísavé,aleboto scípne. Na radu fóra som vybral ąkrtiacu klapku-vyčistil od usadenín,prečistil 2 otvory vedúce ku trnu motora.Aj krokový som vybral,tieľ tam boli nečistoty.Pravda je ľe som len vystriekal inj.striekačkou trna čas» vnútra-úplne so ho nerozobral.A výsledok? Studený v poho bez plynu naątartoval,avąak po pridaní otáčky stúpli na 2800 akolísali do 3000.Dolu ani zaboha.Odpojil som konektor krokáča a nič sa nezmenilo a,výsledok ten istý.Odpojil som také ľlté čidlo-nepriąiel som k čomu je- a taktieľ nič.Odpjil som ąedé čidlo( na čo slúľi?)- výsledok nijaký.Takľe som úplne v koncoch.Eąte mi ostáva odpoji» termistor pred ąkrtiacou čo to bude robi»-neviem aký je jeho správny názov. Takľe ako sa hovorí:babo raď.....
Xsara 1,8i 16V VTS 110k, rv. 98
vsonny
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte 11. pro 2007, 10:42
Bydliště: Banska Bystrica

Příspěvekod Rope » pát 11. dub 2008, 21:06

Přdpokládám ľe to předtím nedělalo takovou paseku, tak bych si tipnul ten krokáč, buď tam něco zůstalo a nebo si zaznamenal ąpětně polohu, někdy prospěje pokud na pár chvil odpojíą baterku a vąechno se zresetuje.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5605
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

chyba

Příspěvekod vsonny » pát 11. dub 2008, 21:15

Nemal som predsa len rozobra» celý krokáč? A je vlastne OK? ako to zistím ked na diagnostike nič neukázalo. A tie popisované čidlá nevieą k čomuslúľia? Dík
Xsara 1,8i 16V VTS 110k, rv. 98
vsonny
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte 11. pro 2007, 10:42
Bydliště: Banska Bystrica

Příspěvekod drystone » pát 11. dub 2008, 21:23

Je pravdou ľe neznám motor 1.8, ale čistil jsem i 1.6 16V a tam se stalo to, ľe kolísání otáček přestalo, ale motor na volnoběh běľel dost podivným způsobem (jakoby se dusil). Znovu jsem vąe rozebral a opět pročistil, sloľil a motor uľ běľel zcela v pořádku. Zkus to a vyčisti to důkladněji, třeba to pomůľe.
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI Obrázek
Uživatelský avatar
drystone
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: sob 11. úno 2006, 9:22
Bydliště: Plzeň-Jih

Příspěvekod Kvido » pát 11. dub 2008, 21:34

Taky bych to tipnul na krokáč,je to tady neustále stejné a vľdy je na vině krokáč a nikdo neví jak vypadá a jak ho vyčistit.Zítra budu dávat filtr od K&N do Airboxu,tak vytáhnu ten krokáč a nafotím ho,rozeberu ho celý.Večer to tu přihodím.
Jen upozorním,neľ odpojíą baterku a zkusíą vąe z resetovat coľ je taky dobré zkusit a máą li origo rádio,doufám,ľe znáą kód.
Pokud odpojíą baterku a budeą chtít nastartovat nech to pár vteřín v poloze dvě neľ si jednotka vąechny systémy najde.[/img]
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod Rope » pát 11. dub 2008, 21:36

Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5605
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

kolísání otáček

Příspěvekod jawabalu » pát 11. dub 2008, 21:39

Zdary. Já měl podobný problém u své Xsarky 1.8. Jak byl motor studený, tak ąlo docela vąe v poho, ale po zahřátí se otáčky sekly u cca. 2000 ot a neklesaly nebo naopak motor při volnoběhu zdechal. Zkusil jsem tedy celý krokáč rozebrat a vyčistit, poté řádně nechal vyschnout. Vąe jsem opět smontoval (je to na závit a pruľinku) a poté jsem jeątě pořádně stáhl dutinku vně krokáče, a» se můľe celý závit zasunout celý dovnitř. Vyčistil jsem i dosedovou plochu, do které krökáč zajíľdí a poté jsem dal vąe zase zpět. Před tímto úkonem jsem odpojil baterii, takľe po smontování jsem barerii opět zapojil a nyní jiľ vąe ąlape vpohodě. Jak je zde ale na jiných vláknech psáno, můľe toto být jen na chvíli a pak dopadneme vąichni tak, ľe si budeme muset krokáč koupit nový. Na 1.8 je cena okolo 1600,- Kč na www.pop-art.cz, také jsem to jiľ sledoval a zháněl po internetu. Takľe hodně zdaru
jawabalu
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 23. zář 2007, 12:56
Bydliště: Bruntál


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron