Kolísání volnoběhu motoru

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Kolísání volnoběhu motoru

Příspěvekod Hasman » sob 28. říj 2006, 18:05

Zdar v?ichni, potřebuju poradit nevíte kde je na motoru 1.4 senzor tlaku, snímač teploty a čidlo sání ( váha vzduchu). Prý stačí tyto věci dle diskuze poze očistit a je po problému. Moc díky
Hasman
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 28. říj 2006, 5:00

Příspěvekod Zabak » sob 28. říj 2006, 22:40

kdy? sem napí?e? kod motoru tak se ti kouknu do schemata

jestli ho nevi? tak alespon prvni polovinu VIN tam to je

začína to myslím VF7.......

:wink:
ZABAK Xsara 1,8 16V VTS :-)
Uživatelský avatar
Zabak
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 24. lis 2005, 16:53
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hasman » úte 31. říj 2006, 5:42

Mám typ motoru KFX
Hasman
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 28. říj 2006, 5:00

Příspěvekod Zabak » úte 31. říj 2006, 21:56

najde? to takhle :

Čidlo tlaku sání
tak vedou do nej 3 draty a ma ?edej konektor
stojí? pred motorem - za řadou svíček je "vstrikovaci jednotka"
z prave strany je přívod vzduchu a ?krtíci klapka
a z leve strany čidlo tlaku sání

čidlo teploty nasavaneho vzduchu
je na čkrtíci klapce a ma ?edej konektor a vedou do nej 2 draty


čidlo chladici kapaliny:
je "jako"pod zapalovaci civkou ma zelenej konektor
a vedou do nej 2 draty


snímač natočení ?krtíci klapky:
je na ?krtíci klapce :lol: :lol: :lol:
ma černej konektor a vedou do nej 3 draty

vyhřívaní klapky:
na klapce
černej konektor a ma 2 draty

(alespon takhle je to ve schematech)

to by mnelo byt vsechno co jsi chtel
:wink:
ZABAK Xsara 1,8 16V VTS :-)
Uživatelský avatar
Zabak
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 24. lis 2005, 16:53
Bydliště: Praha

Re: Kolísání volnoběhu motoru

Příspěvekod lafet » čtv 11. pro 2014, 14:33

Ahoj,
dlouho jsem řešil kolísání volnoběhu u Picassa 1.8i 16V r.v. 2000. Čistil jsem krokový motorek s klapkou, měnil svíčky a laboroval s čidly. Zpočátku pomohla výměna celku "klapka - krokáč - potenciometr", ale po měsíci opět kolísání volnoběhu. Nakonec jsem vyndal EGR ventil a zjistil, že je přilepený a tudíž nefunkční. Po vyčištění a zprovoznění EGRu motor přestal kolísat a celkově běží kultivovaně.
lafet
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: ned 11. led 2009, 2:02
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.v. 2000


Zpět na Motor - benzín

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron