Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
LionVTS píše:Rope píše:Měl by tam být nějaký ventil, který řídí ECU a který otevírá právě vstup z nádržky filtru z aktivním uhlím, ale já se spíše orientuju v VW group. EGR je to označení, jak se píše na začátku.
Mimochodem, posledni mesic me zacal pres topeni obcas smrdet dovnitr benzin....
borek II píše: a vičistit vzduchový ventil a klapku.
LionVTS píše:Problem je ten, ze se to blbe zjistuje a objednavat motorek a vyzkouset a pak vratit, to nejde
Jak to kurna zjistit ??
LionVTS píše:Tak ted sem zjistil jednu prijemnou zpravu...
Krokac sem sehnal za 900 novy takze to hned zitra jak prijde vyzkousim
LionVTS píše:Tak ted sem zjistil jednu prijemnou zpravu...
Krokac sem sehnal za 900 novy takze to hned zitra jak prijde vyzkousim
LionVTS píše:Ja zjistim cim je to chcipani a vy zjistete proc smrdi pres topeni ten benzin, plati
Na to totiz nemuze nikdo prijit nema to nanic vliv a jen to odvetrava prebytecny tlak z nadrze. Bohuzel neprijemne pachne do kabiny
V citroenu maji ten uhlikovy filtr za 600, ale nevim jestli se vyplati dot toho investovat a menit ho, muze nekdo poradit?
Zitra dam vedet ohledne toho chcipani, jsem z toho strasne nestastny
pastynko píše:to zelene je naco konkretne? viem ze su tam tri, jedno na spinanie sahar, jedno do RJ a jedno do pristrojovky.
miskod píše:Tak som tu zas. Tu je datasheet od bosch-acky cidiel:
http://iis4-0.web.legend.net.uk/preview ... nsoren.pdf
miskod píše:miskod píše:Tak som tu zas. Tu je datasheet od bosch-acky cidiel:
http://iis4-0.web.legend.net.uk/preview ... nsoren.pdf
Tak este raz. Z tadeto to odstranili. Toto by malo byt prave ono: http://www.bosch-motorsport.de/pdf/sens ... _M12-L.pdf
Moj osobny nazor je, ze pokial auto dobre startuje studene aj teple, tak to cidlo bude ok.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků