ja chip mám urobený ešte pred dorobením IC,ale teraz po dorobení IC a výmene turba chcem dať znova novú mapu.Pred IC som to mal na 86kW a 280Nm.Octavke 2.0tdi 103kw som stihal v poho,aj otcovej byvalej novej C5ke tiez 103kW.Avsak pri ostrom "provoze" velmi rychlo vyletela teplota motora a pri vonkajsej teplote nad 30°C uz veru bolo citit,ze motor straca dych,tak som isiel do IC a teraz setrim na inu,väcsiu turbinu a pravdepodobne aj palivovu pumpu,ktora zhltne dalsich zopar sto eur
EDIT: a prave preto to dymi jak lokomotiva, aj tebe,aj mne,aj inym,ze je bohata zmes- tam uz turbo nestaci,resp. je na nom nizky tlak a preto,aby bol dosiahnuty vykon taky,aky je,je vstrekovana velka davka paliva.Ak by si mal lepsie turbo,ktore pri nizsich (rozumej cca 130tis.) otackach dosiahne rovnaky tlak,ako nase povodne turbo uz po "pretlakovani" tzn. vyraznom zvyseni pracovnych otaciek turbiny(cca 160tis. a viac),tak pri rovnakom vstrekovanom mnozstve paliva by si dosiahol vyssi vykon vzhladom k pomeru vzduch:palivo. To je na tom,priatelia,to najdolezitejsie.Mozes mat dobre ,vykonne turbo,ked mas male mnozstvo vstrekovaneho paliva - co je obmedzene jednak vstrekmi a palivovou pumpou.A naopak,mozes mat dostatocnu palivovu pumpu a vstreky,ktore este maju urcite rezervy,ked mas sucasne turbo,ktore je uz na limite a zvysit na nom plniaci tlak by mohlo mat destrukcne ucinky... asi tak
ide to ruka v ruke jedno s druhym