tak jsem někdy loni zaregistroval ?e citroen zřídil pobočku ve fm hned jsem tam mrknul a kdy? sem tam byl hned sem se přeptal na sladení meho dalkače a jednotky centralu(kluci tady na foru psali ?e v kuníně s kartou za 350,-) No sedela tam nejaka "slečna"a vyprovodila me se slovy " hodina diagnostiky 900,-"řikal jsem si jsou tady noví dam jim je?tě čas navíc na odemykání klíčem jsem si zvyk.(i kdyz nechapu co ma naladění klíče spol s diagnostikou) tento patek jsem mel cestu kolem tak sem se tam opět zastavil měl jsem čas a navic při či?těni odvětravaci hadic se mi povedlo zlomit to tečko co je na hadicich mezi sanim a vikem hlavy (1.8 66kW) chtěl sem se zeptat jestli to jde koupit mam to slepene ale u? mu nevěřím.V celem salonu byl jeden člověk ktery pravě prodaval berlingo. asi po deseti minutach kdy o me absolutně nejevil zajem jsem drze nakouknul do dilny kde mi mechanik rekl ze to sladeni delají ale cenu nevi a dily prodavaji vedle ve ?kodovce. Sice jsem to nechapal ale sel jsem do ?kodovky snad koupim aspon to tečko.Ve ?kodě meli opravdu odděleni Cit.ale bohu?el opět bez obsluhy a ta paní ktera prodavala díly na ?kodu byla sice moc míla a ochotná ale v dilech na cit se vubec nevyznala a ani neovladala program v počitači ktery patrřil Cit.
volala tedy vedle docit kde jií řekli at počkam 5 min. ?e hned nekdo přijde a dil vyhleda čekal jsem asi 35min. jako blbec a potom jsem to vzdal.Nechapu jak si citroen představuje pojem peče o zakazníka .